[UBK users] wifi probléma - 2.

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 5., V, 09:45:35 CET

> rmmod ipw2200 és újrarakása modprobe -r és modprobe ipw2200

Még egy ötlet.

Az initramdiszk manipuláció helyett a kísérletek idejére erre egy sima
oneshot típusú ipw2200.service fájlt is használhatsz a
/usr/lib/systemd/system alá elhelyezetten, mely egy szkriptet hív meg,
ami a modult eltávolítja és újra betölti.
Nézd meg, hogyan is kell egy ilyen service fájlt megírni a systemd wikikben.
Így egy systemd enable ipw2200 majd lefuttatja mindig ezt
rendszerindításkor.