[UBK users] wifi probléma - 2.

Török Árpád torar at freemail.hu
2017. Feb. 4., Szo, 20:54:37 CET

Egy kis szünet után ismét elkezdtem bötykölni wifi-ügyben.

Ahol most állok
0. indításkor jelzi, hogy az ipw200-t nem tudja betölteni (valójában
betölti, csak valami hiba van)
1. az ipw2200fw-t külön telepíteni kellett, a UHU-telepítő azt nem rakja
fel automatikusan;
2. a kernel által felrakott ipw2200, amire az induláskor hibát jelez,
eltávolítása rmmod ipw2200 és újrarakása modprobe -r és modprobe ipw2200
után megjelenik az ifconfig-nál a modem (WLP2s4);
3. a felismert eszközt jelzi, igen ám az rfkill list-ben nem jelenik meg
explicite, csak valami ph0, vagy ph1 (ahogy a kedve tartja);
4. a modul működik, mert jelzi az elérhető wifi-ket, de nem tudok
kapcsolódni. (Az appletre jobb kattintás: halványan látszik: Wi-Fi
hálózatok - leválasztva. Ha rejtett hálózathoz próbálok kapcsolódni és
megadom az adatokat (fix ip-címet, ami nekem van nem lehet beállítani)
akkor ugyan nem kapcsolódik, de legalább mutatja az elérhető hálózatokat.);
5. ha új wi-fi hálózatot akarok létrehozni, akkor csak wep titkosítást
ajánl fel.

Szóval, valakinek van ötlete?

Török
Ui.: külső USB-s wifi-vel gond nélkül tudok kapcsolódni. :(