[UBK users] frissítések

toccata toccata at euromail.hu
2017. Dec. 15., P, 14:27:04 CET

Feltettem egy vincsire az UHU-UBK1-et. Rendben megtörtént minden.
Felhasználóként be tudok lépni (a rootra nem találok lehetőséget).
A live verzióban tudok csatlakozni a wifihez, a telepítettnél nem
engedi. :( Még össze kell csiszolódnunk.
Amíg ezt nem tudom megtenni, nem is tudok semmit telepíteni.

A Calamares mi célt szolgál?
Electrum is van UBK1-hez?