[UBK users] frissítések

toccata toccata at euromail.hu
2017. Dec. 14., Cs, 21:45:00 CET

Sziasztok!

Bizonyára lemaradtam kissé az eseményekről.
A gépeimen UHU 3 LTS van telepítve.
Rendszeresen kapom a listás emileket, a frissítésekről, ám már jó ideje
nem frissítettem semmit. Most viszont már egyre inkább hiányzik a Skype
és szereném frissíteni, ert a nálam lévő verzió nem hajlandó működni. Ám
hiába indítom el a Synapticot, azt mondja, nem található az
ftp://ftp.ubk.hu/pkg/3/main ./

Megnéztem az ubk.hu-t és ezt látom:
UHU-Linux UBK1

deb http://download.ubk.hu/pkg/UBK1/main ./ vagy
deb ftp://ftp.ubk.hu/pkg/UBK1/main ./ vagy
deb ftp://download.ubk.hu/pkg/UBK1/main ./

UHU-Linux ISO az ubk-s frissítésekkel:
http://download.ubk.hu/iso/ vagy
ftp://ftp.ubk.hu/iso/

Ez mivel másabb, mint az én verzióm (LTS)?

Kicsit kutakodtam és találtam ezt az oldalt:
http://download.ubk.hu/pkg/3/main/i386/

Ez való nekem? Innen tudok frissíteni? Hogyan?
Innen letöltöttem a skype_4.3.0.37-1.5_i386.uhu a saját mappámba, majd
(rootként) kiadtam a
dpkg -i /home/gabor/skype_4.3.0.37-1.5_i386.uhu
parancsot, aminek az alábbi eredménye lett:

dpkg: warning: 'ldconfig' not found in PATH or not executable
dpkg: warning: 'start-stop-daemon' not found in PATH or not executable
dpkg: error: 2 expected programs not found in PATH or not executable
Note: root's PATH should usually contain /usr/local/sbin, /usr/sbin
and /sbin

Most akkor hogyan tovább?