[UBK dev] ubk2 dracut & ál 64 bit

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Sze. 17., K, 16:02:38 CEST

Egy dracut downgrade jutott eszembe, ez meg is oldotta.

https://github.com/uhulinux/ub-ubk2/commit/c580d891841e58ca6c60ec8accb0c303492fee85

A systemd 234 megjelenését követő dracut verzióra való visszafejlesztés
hatására a dracut által generált 10,1 Mb terjedelmű
initramfs-4.19.32-1.x86_64.img -val szépen feláll a rendszer, egy piros
FAILED villan fel a dracut systemd init során, a root fájlrendszerre
való átváltást nem akadályozza és szépen elindul failed service nálkül
az UBK2/64 -es telepítményem.