[UBK dev] ubk2 dracut & ál 64 bit

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Sze. 17., K, 15:29:19 CEST

2019. 09. 17. 9:39 keltezéssel, Kiss Attila írta:

> Mostani problémáim:
>
> Most az első fázisban a mini initramdiszkem az indulás során
> dracut-shell-t ad, mondván, hogy nem leli a csekkolandó diszkeket, de
> a dracut shell-ben meggyőződtem róla, hogy valamennyi létezik, ezután
> egy sima exit parancsra felállt az UBK2/64 rendszer. MIntha ilyen már
> lett volna...

Megakadtam, a dracut  initramdiszk generáltatás így még nem
véglegesíthető a kernel postinstben. Megállt a tudományom, segítség
kellene, hogy rögvest elinduljon, ne dobjon bele a dracut shellbe.

Ha már ez megoldódik, akkor jöhetne csak az isógenerálás.

Egyelőre ötlettelen vagyok, nem értem, hogy az udev miért csak a
félresikeredett systemd-tmpfiles-setup.service -t követőn éled fel,
tehát udev nélkül és tmpfiles nélkül a fájlcsekkolás nem működhet. Egy
piros FAILED sevice, egy piros TIME és három sárga DENDENCY van, majd a
dracut emergency shell. Ezután egy exit parancsra szépen elindul a
rendszer!

Mellékelem a kigyűjtött cuccokat. Valami ötlet kellene...