[UBK dev] UBK3 kinyírtam!

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2019. Nov. 3., V, 07:50:16 CET

Üdv!
Szóval írom mit műveltem:
Este hirtelen ötletből, frissíteni akartam a firefoxot, miközben készülődtem a munkahelyemre.
Láttam ránt magával egy két csomagot, de gondoltam, szép lassan úgy is be kéne frissíteni az egészet, mert láttam megint voltak nagyobb változások.
OK lement, kikapcs, na itt már gyanús volt, a kilépési folyamat olyan sokáig tartott, hogy ott is hagytam, remélve reggelre csak végez.
Reggel hazajöttem, megnyugodva konstatáltam, hogy már végzett :D
Akkor bekapcs, na már nem jött be a grafikus felület. Mittudom én hogyan kell azt indítani, a startx múltkor is működöt, na most nem. Mondom én ehhöz most fáradt vagyok. apt-get upgrade! Hátha!
Hát nem!
python3 ról hadobált, még próbálkoztam, na jó egy újraindítás, hátha csak valami apróság hiányzik...
Hát úgy tűnik nem, mert kernel-panic a következő indulásnál.
Még megpróbáltam UBK1-ből chroottal, de nem sikerűlt:

chroot: a(z) ”/bin/bash” parancs futtatása meghiúsult: Érvénytelen végrehajtható fájlformátum

Na most meg állt a tudomány. Hátha ti látjátok hol a gond érdemes e vele foglalkozni függőség telepítési sorren akármi, hogy másnál ne forduljon elő, term.log csatolva, ha még valami kell szóljatok amíg megvannak a logok.
Még ha be is tudnék lépni root-ba már éppen kezdtem kapizsgálni initrd-vel hogyan tudok ezt azt kijavítani (nvidia), de tudom már ez is felejtős.