[UBK dev] telepítési tapasztalatok

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 23., P, 10:30:26 CEST

Szerintem a mi sfdisk parancsunk nem működik a calamares által megadott
paraméterekkel.

:-(

Erős a gyanúm, hogy az util linux csomagunk nem naprakész volta miatt
van mindez, és ugyenez vonatkozhat a blkid parancsra is.

A mi util-linux csomagunk aktuális verziója 2.33.2, és ez frissíthető
lenne 2.34.3 -ra. Meg kellne nézni az util-linux újdonságait, lehet,
hogy ezt a calamares lekövette, csak mi nem.

A calamares az util-linux parancsaival manipulál!

  A /bin és /sbin irtás szerintem ehhez képest ráérősebb!