[UBK dev] tntnet, a Moduláris c++ webszerver

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2019. Aug. 19., H, 22:59:14 CEST

>Megértem, de a most újból bemásolt dovecot kérdést tartalmazó levelem
>reakció nélkül röppent el már vagy egy hete, ezért bátorkodtam törölni
>az ubét.

Én a háttérben most végeztem egy alapos PAM módosítással.
A lényege, hogy kidobtam a pam_locallogin és pam_envfeed modulokat.
Mindkettő UHU specikus, bekavarhat, ráadásul a pam_locallogin-t csak a
consolehelper használja.
Ami pedig az envfeed.d alatt van, annak vagy az env.d, vagy a profile.d
alatt van a helye igazából.

Tulajdonképpen az sddm nyűg adta az ötletet, mivel PAM nélkül teljesen
jól működik, kivéve, hogy a locale en_US, vagy C, hiába van jó
locale.conf.

>Mindenesetre ez a dovecot csomag a mostani állapotában továbbra is
>használhatatlan, de részemről marad úgy, ahogy van. Ha valakinek majd
>esetleg hiányzik, csak akkor foglalkozom vele talán.

Igen, a dovecot egy pop3 / imap szerver, amit egyedileg kell
konfigurálni, már csak a domain és az userek miatt is.
De amúgy localhost-on is futhat.

--
R.