[UBK dev] tntnet, a Moduláris c++ webszerver

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 19., H, 22:06:53 CEST

2019. 08. 19. 21:37 keltezéssel, Páder Rezső írta:

> Hadd döntsem el én, mire mikor válaszolok.
> Egyrészt dolgozom is, másrészt mások a prioritásaim.

Megértem, de a most újból bemásolt dovecot kérdést tartalmazó levelem
reakció nélkül röppent el már vagy egy hete, ezért bátorkodtam törölni
az ubét.

Mindenesetre ez a dovecot csomag a mostani állapotában továbbra is
használhatatlan, de részemről marad úgy, ahogy van. Ha valakinek majd
esetleg hiányzik, csak akkor foglalkozom vele talán.

Ezentúl semmi törlést nem kezdeményezek, ha nem tudom használhatóvá
tenni valamelyiket, akkor maradnak úgy, ahogy vannak.