[UBK dev] 64 bites kernelű RIA hardverkezelés?

peritus at freemail.hu peritus at freemail.hu
2017. Már. 15., Sze, 13:53:54 CET

Szia!

On 2017-03-15 13:35, Kiss Attila wrote:
> Lehet, hogy valami nem gömbölyű a mostani 64 bites kernel körül?
> Nem szoktam 64 bites módban indítani, csak most vettem észre.

Mondtam ugye, hogy gyanús...  :)
Nekem az uhu 3 latt nincs is 64 bites kernelem, az ubk1-et pedig
meg sem tudom nézni most.

Szerintem most nem ezzel kellene foglalkoznod inkább csináljunk
_valódi_ 64 bites rendszert.
Remélhetőleg Rezső nemsokára csinál helyet a 64 bites cuccoknak
és fel tudom tölteni az elkészült csomagokat, meg ha kell az
lfs-t is de mehet arch altt is ha azt jobban szereted.

Én ubuntu-ból piszkálom főleg mert az is dpkg-t használ.

Üdv.