[UBK dev] 64 bites kernelű RIA hardverkezelés?

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Már. 15., Sze, 15:02:05 CET

> Szia!

> Mondtam ugye, hogy gyanús...  :)
> Nekem az uhu 3 latt nincs is 64 bites kernelem, az ubk1-et pedig
> meg sem tudom nézni most.
>
> Szerintem most nem ezzel kellene foglalkoznod inkább csináljunk
> _valódi_ 64 bites rendszert.
> Remélhetőleg Rezső nemsokára csinál helyet a 64 bites cuccoknak
> és fel tudom tölteni az elkészült csomagokat, meg ha kell az
> lfs-t is de mehet arch altt is ha azt jobban szereted.
>
> Én ubuntu-ból piszkálom főleg mert az is dpkg-t használ.
>
> Üdv.
Ha már leforgattál és csináltál egy rakásból 64 bites uhu csomagot,
akkor már kezdetnek nem rossz.
Magasan letojom a disztribúció nevét, úgyis át kell egyelőre chrootolni
a 64 bitesbe és ott összehozni azt a minimumot, ami a build normál
belódításához kell.
Ez az ideiglenes átchrootolás csak eddig kell. A kérdés csak az, hogy a
32 bites dpkg fel tudja építeni a 64 bites chroot -ot?
Ha igen, akkor olyan UHU alól is, mely 64 bites kernellel van indítva
mehetne a móka (mert csak 64 bites kernelből lehet átchrootolni tiszta64
bites környezetbe).
Ha azt a repót adjuk meg neki, amiben az ehhez szükséges 64 bites
alapcsomagok vannak, akkor már felépíti majd belőlük magának a chrootját
és build felhasználó majd szépen leforgatja az újabb és újabb 64 bites
csomagokat, esetleg full-rebuild is mehet.