[UBK dev] calamares

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Már. 1., Sze, 11:51:07 CET

> Minden elismerésem,  nem gondoltam hogy ennyire át kell gyúrni! Remélem megéri
> vele foglalkozni, és nem adtam rossz tippet:)
> Az én szabadidőm a tavasz beköszöntével kb 0ra redukálódott, de igyekszem majd
> legalább tesztelgetni a közeljövőben.
A 0 ellenére nagyon köszönö a jelzést, hálás vagyok.

A tipp jó, nagyon hiányzott egy netinstall cucc!

Én sem gondoltam, hogy ennyit kell vesződni vele, de, ha sikerül, szuper
lesz.
Az eddigi kínokból is látszik, hogy az uhu tök más, mint az Arch,
Manjaro, Gentoo, vagy Black-panther.

A netinstall részt is egyedül a chakra alkalmazza valamennyire, meg a
manjaro, mindenki a dvd-n lévő img kibontattatásával telepít vele.

No, meg ha lúd, legyen kövér!
Most már a mi netinstall részünkek semmi nem kell, csak egy hálózati
elérhető tároló és a calamarest futtató rendszeren egy működőképes apt.
Meg persze egy eszköz, amire telepíthet.

Még a debian és fedora sem használja a calamares -t...