[UBK dev] pinentry hasítás

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Már. 2., Cs, 14:32:23 CET

Érdekes, hogy a calamares chrootjába feltelepül csomó felesleges dolog,
mert az apt felrántja őket, nélkülük nem telepíthető most még oda.

Erre most jöttem rá, és kiderült, hogy ez a gpg bűne, melybe bele van
drótozva pinentry a depends fájlba, ami meg felrántja qt5 -öt.
Most legyártottam a pinentry csomagot és lehasítottam róla az egy szem
pinentry-qt fájlt egy pinentry-qt csomagba.
Láss csodát! A 200 elemű csomaglista, ami az apt és dpkg önnálló
chrooton belüli működéséhez feltelepítendő a chrootba 150 eleműre csökkent.
Mi a nyavalyának a dpkg és apt működéséhez a pulseaudio, qt5, lirc,
satöbbi, melyeket pinentry-qt igényelne ot csak?

Nem tudom, hogy ki, vagy mi használná a pinentry-qt frontendet, amit így
most különszedtem?

Mehet szerintetek?