[UBK dev] calamares

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Feb. 18., Szo, 02:48:48 CET

>Úgy van, ezért is látom most úgy, hogy a live install részét nem is
>kellene erőltetni, mert a mienk gyorsabb és már jól működik.

Egy ideje azon gondolkozom, hogy valóban kell a live install?

>A netinstall része az viszont inkább érdekes lehet, de ahhoz is kell
>neki egy img, ami az alapstruktúrákat tartalmazza, amit a chrootra
>bont ki először.
>Utána a júzer által kiválasztott csomaglistákban szereplő, a
>hálózatról letöltött csomagokat is oda telepíti, a csomagtelepítővel
>(nálunk az apt). A readme ehhez a forrás netinstall mappájában van.
>https://github.com/calamares/calamares/tree/master/src/modules/netinstall

Első körben ahhoz kell neki net, hogy a csomaglistát (amit ügyesen a
file:///etc/calamares/modules/netinstall.yaml fájlba tettél), leszedje.
Ez azt is jelenti, hogy ha az apt cache tartalmazza a telepítendő
csomagokat, akkor a netinstall akár net nélkül is működhet.
A githubra csináltam egy forkot, abba nyomtam egy foltot erre.
Ki kellene próbálni.
https://github.com/uhulinux/calamares/commit/d15bfdc454264cbd3c68d1f10b6148c465a28a3a

--
R.