[UBK dev] calamares

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 17., P, 23:00:28 CET

> Szerintem meg az van, hogy az img-t bontja ki, és másolja fel, míg az
> uhu-installer a futó live rendszert a /dev/mapper kivételével.
> (Ami ugye tök logikus, mivel magát a live rendszert tartalmazza az img
> fájl, minek újra kibontani, ha már úgyis ott van kibontva?)
Úgy van, ezért is látom most úgy, hogy a live install részét nem is
kellene erőltetni, mert a mienk gyorsabb és már jól működik.
A netinstall része az viszont inkább érdekes lehet, de ahhoz is kell
neki egy img, ami az alapstruktúrákat tartalmazza, amit a chrootra bont
ki először.
Utána a júzer által kiválasztott csomaglistákban szereplő, a hálózatról
letöltött csomagokat is oda telepíti, a csomagtelepítővel (nálunk az apt).
A readme ehhez a forrás netinstall mappájában van.
https://github.com/calamares/calamares/tree/master/src/modules/netinstall