[UBK dev] btrfs

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 14., K, 21:47:58 CET

grub-ról is elindul, de én belefutottam valamilyen initrd vagy hasonló panaszkodásba. Akkor rákerestem, egy elég régi btrfs  (vagy grub, már nem emlékszem) bug-ra mutatott, miszerint még nem képes maradéktalanul arról indulni. De ennek azóta változnia kellett. Végül úgy gondoltam jobb lesz nekem egy külön /boot partíció.

Félve kérdezem, mivel ebben aztán tényleg semmilyen kompetenciám nincs: Ha annyi gond van az Uhu telepítővel, hosszú távon nem lenne célszerű calamares-re váltani? Elég sokan használják már, többet között a blackpanther is.

https://calamares.io/about/