[UBK dev] btrfs

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 14., K, 22:45:21 CET

> grub-ról is elindul, de én belefutottam valamilyen initrd vagy hasonló
> panaszkodásba. Akkor rákerestem, egy elég régi btrfs  (vagy grub, már
> nem emlékszem) bug-ra mutatott, miszerint még nem képes maradéktalanul
> arról indulni. De ennek azóta változnia kellett. Végül úgy gondoltam
> jobb lesz nekem egy külön /boot partíció.
>
> Félve kérdezem, mivel ebben aztán tényleg semmilyen kompetenciám
> nincs: Ha annyi gond van az Uhu telepítővel, hosszú távon nem lenne
> célszerű calamares-re váltani? Elég sokan használják már, többet
> között a blackpanther is.

> [...]

Még lehet tenni próbát külön btrfs boot partícióval is, de aki btrfs -t
használ az úgysem kezdő.

Ezt az uhu-installert örököltük, biztos azt is fel lehetne turbósítani
és azt is fel tudná cicomázni sok mindennel az, aki ért a perl -hez.
Most már nincs vele különösebb gond, csak volt.

Ezt a calamares -t meg kell vizslatni, ha begyógyítható az UHU alá,
akkor miért ne?

Egyelőre én most értesültem róla először, véleményem ezért még semmi.