[UBK dev] xreader

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 12., V, 18:00:32 CET

A mate lemezen biztosan nem működik a súgó, mert a mate metacsomag sem
rakja fel, sem egyik benne felsorol csomag sem.

attila at localhost:~/homok$ apt-cache rdepends yelp
yelp
Reverse Depends:
   yelp-dev
   gnucash-doc
   gnome-initial-setup
attila at localhost:~/homok$

A gnome lemezen igen, mert a gnome-initial-setup rajta van.

Szerintem jobb belevenni minden csomagba a depends fájljába és
újrapörgetni valamennyit, megnövelt extrarelease számmal.
Csak szkript és gépidő kell hozzá.
Imre meg csinálhat majd egy újabb mate isót a mate bandából, hogyha
netán a live módban F1 -et nyom, ne jöjjön az a buta "nincs olyan hely"
ablak, hanem a help szöveg.