[UBK dev] xreader

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 12., V, 20:17:02 CET

> Szerintem jobb belevenni minden csomagba a depends fájljába és
> újrapörgetni valamennyit, megnövelt extrarelease számmal.
> Csak szkript és gépidő kell hozzá.
Ennél jobb ötletem támadt.

Az, aki yelp nélkül akar használni egy yelpet is használó, azt nem
szabad sajnálni, megérdemli. Járjon utána és rakja fel magának a yelpet,
ha hiányzik neki!
A yelp amúgyis csak opcionális, csupán kényelmi célokat szolgál. Nem is
szabadna belevenni opcionális függőséget bedrótozni a csomagba, mert
akkor az már nem opcionális, hanem kényszerített. Más a helyzet egy
reprezentációs célokat is szolgáló live dévédével, vagy meta csomaggal,
ott viszont hiba nem rárakni egy yelp szerű opcionális csomagot, mert
azon nem szabad elrettentő ablakoknak felbukkania.

Nem csinálok semmit a csomagokkal, részemről maradnak úgy, ahogy vannak.
A mate dévédére meg rá kell rakni a yelp -et, oszt jónapot.