[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 5., V, 21:59:09 CET

> A másikat is megoldom, ha már senki nem tette meg eddig.
> (Ha most egy hónapig nem tudok több dologgal foglalkozni, akkor egy
> hónapig úgy marad.)
Nem akartam beletúrkálni, ezért írtam a listára csak egy jelzést róla,
meg a githubra is. Vártam a fejleményeket türelmesen.
Nem igazán értettem, hogy miért lettek ezek a pulseaudio config változások.

Még a szerver indításának legcélravezetőbb módját sem tudtam kitalálni
arra az esetre, ha így marad.

Hasznos az újraéledési opció letiltása, mert leállítás után meg lehet a
pulseaudio rendszertől könnyedén szabadulni és használni lehet más,
alsa, netán oss hangrendszert is mondjuk lxde, vagy icewm, vagy dwm
alatt. De jó lenne valami megoldás az elindítására a nagyobb
asztalkezelőknél, amiket a júzerek általában használnak.

Vagy az autospawn engedélyezése, míg ki nem forrja magát az elv.