[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Feb. 5., V, 22:21:46 CET

>Nem akartam beletúrkálni, ezért írtam a listára csak egy jelzést róla,
>meg a githubra is. Vártam a fejleményeket türelmesen.
>Nem igazán értettem, hogy miért lettek ezek a pulseaudio config
>változások.

Az emulátoros nyűgjeid miatt próbáltam pár dolgot alkotni vele.
Nem igazán világos még most sem, miért nem jó a gtk-s rész, és miért
nem linkeli magát a gtk-val, ha már a header fájlokat használja.

>Még a szerver indításának legcélravezetőbb módját sem tudtam kitalálni
>arra az esetre, ha így marad.

systemd-vel socket-en keresztül indítható így is.
Ez lett volna a lényeg, csak nem maradt már rá energiám.

>Hasznos az újraéledési opció letiltása, mert leállítás után meg lehet
>a pulseaudio rendszertől könnyedén szabadulni és használni lehet más,
>alsa, netán oss hangrendszert is mondjuk lxde, vagy icewm, vagy dwm
>alatt. De jó lenne valami megoldás az elindítására a nagyobb
>asztalkezelőknél, amiket a júzerek általában használnak.
>
>Vagy az autospawn engedélyezése, míg ki nem forrja magát az elv.

Most egyelőre az lesz, mert a kcms gondja jobban idegesít: önmagában a
qt frissítése nem okozhatna ilyen gondot, és még plasma errata sem
jelzi, hogy ilyesmire számítani kellene.
(Egyébként ha ilyesmire nem reagálok max. pár órán belül semmit, akkor
annak oka van, úgyhogy olyankor ha gyors megoldás kell, akkor lépjetek,
ami olyan, abból úgyis megtartom a módosított ub-t.)

--
R.