[UBK dev] kdiff3

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2016. Dec. 23., P, 10:21:19 CET

Thu, 22 Dec 2016 22:08:47 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> *Nevezett nem indul a plasma menüből.*
>
> Az org.kde.kdiff3.desktopban ez van:
>
> Exec=kdiff3 %i -caption "%c
>
> Terminál:
>
> attila at localhost:/usr/share/applications$ kdiff3 %i -caption "%c"
> Unknown options: c, a, p, t, i.
> attila at localhost:/usr/share/applications$ kdiff3 %i "%c"
>
> Erre indul, majd egy ablakfeldobás után továbblép:
>
> Opening of these files failed:
> - /usr/share/applications/%i
> - /usr/share/applications/%c
>
> És a sima indítás elindul, ezeket mondja:
>
> attila at localhost:/usr/share/applications$ kdiff3
> [...]
A fentiekhez nem tudok hozzászólni, de újrafordítotttam az ub-t minden
módosítás nélkül, és utána már működik. Az acquire fájlban két forrás
is van, ám a sourceforge-os forrás régi, kde4-es. Talán ez kavart be?
Vagy elképzelhető hogy a git forrás úgy módosult hogy a verziószám nem
változott? Lehet egyáltalán ilyet? Vagy valamilyen más komponenst
módosult a rendszeren és a kdiff3-at újra kellett volna fordítani?

Na inkább nem találgatok.