[UBK dev] kdeapps

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 21., Sze, 21:05:19 CET

> Libktorrent: az u2d fájl-al megint gondban vagyok, a githubon a releases
> oldalon
> csak régi kiadások vannak, a download.kde oldalon pedig egy könyvtárban
> van a ktorrent-el, így annak a verziószámát veszi. (mivel az 5.0.1, a
> libktorrent meg 2.0.1)
> Nyilván urllist-el ki lehetne nyerni és ügyesen megszerkezteni, ebben
> szeretnék kérni egy kis segítséget.
Háááát.
:-\
A /usr/lib/uhubuild/uhubuild-u2d.sh tanulmányozása az egyetlen út, és a
próbálgatás.
Ez a szkript jó sok szép hieroglifát (szabványos kifejezések halmazát)
tartalmaz, melyeknek megfejtése nem épp könnyű feladat az azt nem
ismerőknek. Még nekem is sok része rejtély! A sed, grep, ed és bash
lélektanát kellene ehhez igazán ismerni. Az u2d és az u2dsubdir
eljárásokat nemrégen építettük be Rezsővel.

Csúnya leszek, tudom.
Az urllist a geturl eljárást szűri meg a sed -el. A geturl meg a _geturl
eljárás kimenetét szűri meg grep -el és annak kimenetét sed -el. A
_geturl meg a curl -t, vagy a lynx -et használja kimenet generálásra.

Én próbálkozásokkal lőttem be és lövöm be most is az urllist működését.
Az u2d fájlba beleírom elsőször csak az urllist webcímsor sort, majd
beleállva oda terminállal kiadom az uhubuild-u2d parancsot és lestem a
terminál reakcióját.
A reakciótól függően építem fel az u2d fájlt, megszűrve a kimenetet sed
-el, vagy kigreppelve a nekem kellőket, majd végén a sort -al
szortírozva és a tail -al meghagyva csak egyet. A végén csak egyetlen
egy verziószám kiadása legyen a cél.
Ha nem ad semmit az urllist, akkor jön a geturl. Ha az sem jó, akkor a
_geturl, ami már a rejtett cuccokat is falsorolja, ha a webcím engedi.
Ha még ekkor is néma, akkor webböngészéssel keresek olyan helyet, ami
vissza is ad értéket, ha az sincs, és végképp nem tudok működő u2d
fájlt gyártani, akkor be kell írni az u2d fájlba:
*noupdate ezértmegezért*