[UBK dev] Plasma

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2016. Dec. 15., Cs, 20:52:38 CET

Thu, 15 Dec 2016 20:30:00 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Ez is valami vasdolog lehet szerintem, és egyedi eset, melyre
> igazából megtalálni a választ és a megoldást baromi nehéz.
> Talán a hiba célzott újbóli előidézése és, alapos debug
> nyomravezethetne. A karakteres kurzorjel arra utal, hogy a grafikus
> felület sem indult el.
> Hasznos lenne esetleg tudni, hogy milyen hardver összetevőkön
> futtatod a plasma-t.
>
> Egyelőre reméljük, hogy másnál nem fog előbukkanni.
>
> Nekem is volt már egy pár meglepetésem az sddm -el.
> Tudom, hogy az sddm és a qt5 is már olyanok alapból, hogy használják
> [...]

Intel Pentium G620 (sandy bridge) cpu, asrock h61m alaplap, valami
márkás ram 2x2gb, samsung ssd. Semmi különös. De nálam az alap
kernellel is bajok vannak, úgy forgatok magamnak ami jól működik.
Na meg a vlc is csak nálam akasztotta ki az egész rendszert úgy hogy
még ssh-n se lehetett bejelentkezni :)
Reméljük tényleg csak nálam jön elő. Ha más is panaszkodik rá majd
megnézem újra.