[UBK dev] Plasma

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 7., Sze, 13:55:08 CET

> Régen a gcc6 újraforgatás és verziófrissítés előtt működött.
>
> Azelőtt, szintén úgy nem működött, mint most.
>
> Most újból itt az akkori jelenség, hogy magárahagyva a feketéget újra
> előjön a képernyő zárolási kép, persze most más az arca, a bal felső
> sarokban van a feloldáshoz szükséges jelszóbekérő ablakocska a kék
> hátteren, de ugyanúgy feloldhatatlan, mint régen volt a régi feketeség
> korában.
>
> Pár próbálkozás után eltűnik és hatalmas fehér felirat jelenik meg,
> mely arra szólít fel, hogy váltsak konzolra ctl+alt+f2 -vel és ott
> [...]

A journalban van egy adag qtdeclarative zavar, mert megkíséreltem egy
csomagot csinálni google találatok után, amik annak a hibájára utaltak,
de rájöttem, hogy ez benne van aqt5 csomagunkban. Régen a shellcorona
miatt volt feketeség, mert az aktivitások nem működtek, de most mintha
ez működne már, ha jól értelmezem a logot.

dec 07 12:49:12 localhost.localdomain kdeinit5[31609]: Registering
"org.kde.StatusNotifierItem-31751-1/StatusNotifierItem" to system tray
dec 07 12:49:12 localhost.localdomain plasmashell[31750]:
ShellCorona::checkActivities is called whilst activity daemon is still
connecting

*Ez a rész a journal-ban viszont szerintem figyelemreméltó*:

dec 07 12:49:13 localhost.localdomain plasmashell[31750]:
file:///usr/share/plasma/shells/org.kde.plasma.desktop/contents/views/Panel.qml:83:
TypeError: Cannot read property 'Layout' of null
dec 07 12:49:14 localhost.localdomain plasmashell[31750]: Connecting to
deprecated signal
QDBusConnectionInterface::serviceOwnerChanged(QString,QString,QString)
dec 07 12:49:14 localhost.localdomain drkonqi[31751]: Sending SIGSTOP to
process