[UBK dev] Plasma

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 7., Sze, 13:38:12 CET

Régen a gcc6 újraforgatás és verziófrissítés előtt működött.

Azelőtt, szintén úgy nem működött, mint most.

Most újból itt az akkori jelenség, hogy magárahagyva a feketéget újra
előjön a képernyő zárolási kép, persze most más az arca, a bal felső
sarokban van a feloldáshoz szükséges jelszóbekérő ablakocska a kék
hátteren, de ugyanúgy feloldhatatlan, mint régen volt a régi feketeség
korában.

Pár próbálkozás után eltűnik és hatalmas fehér felirat jelenik meg, mely
arra szólít fel, hogy váltsak konzolra ctl+alt+f2 -vel és ott adjam ki a
loginctl unlock-sessions parancsaot, majd ctrl+alt+f7 -el ismét a régi,
most már feloldott munkamenetben találhatom magam.

Ezt végrehajva ismét a szokott feketeségen vagyok, itt az alt+f2 -re
ugyan előjön a felső parancssor ablak, de nem hagyja, hogy beírjam a
killall startkde parancsot, mert mire csak azt tudom, hogy kill, ezután
már el is tűnik és újra már elő sem hívható.

Marad az utolsó menedék a ctrl+esc, melyre előjön a plasma
folyamatfelsoroló, melyben már ki lehet lőni a startkde folyamatot és
végre újra az sddm örvendeztet.

Túrom  a netet, de túl sok a feketeség, meg nem indul a plasma, meg a
hasonló találat, melyek jobbára semmitmondók, semmire nem jók.

Egyelőre csináltam még a feketeség alatt syslog, meg journal, meg
xsession-error log mentéseket, melyeket csatolok