[UBK dev] [UBK Dev] locale files

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 6., K, 23:07:03 CET

> Nem. Sőt, én az egész doksi hasogatásnak nem látom sok értelmét.
> API dokumentáció max. fejlesztőnek kell, felhasználói doksit meg nem
> célszerű külön tenni szerintem.
> Pl. a boost-doc nyilván API dokumentáció, pár embert érdekelhet max.
> A geeqie-doc pedig ha felhasználói dokumentáció, akkor hiányozhat a geeqie
> használatánál.

Én is valahogy így vagyok a méretcsökkenéseket tekintve, ezért is
kérdeztem rá.
Nem committolom.

Már nagyon eluntam, a csomagok bogarásását, de azért annyi értelme már
volt, hogy találtam jó pár valóban felesleges duplikátumot, meg pár
elmaradt -dev hasítást.
Meg egy jó pár gtk-doc ki volt maradva a dev csomagokból, mert nem volt
jó a files fájl, ezeket már rendeztem.
Most abba is hagyom jó időre.