[UBK Dev] locale files

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2016. Dec. 2., P, 09:48:56 CET

> Gentto -nál van mégpedig az use flag! Csak az use flagban felsoroltak
> lesznek ott befordítva a júzer vinyójára.

Nálunk nincs use flag. Sőt hagyományos értelemben vett csomag sem.

> A telepítményemen a man mappa összmérete 76 Mb, és nálunk nem
> tömörítettek a man fájlok.
> Jó kérdés, miért nem tömörítettek nálunk?

Talán épp ezért.

> Ezért ajánlottam az egyetlen új lokalizációs csomagot minden arra méltó
> csomaghoz, mert ez így karbantartható, egyszerű.
> És csak egyszer kellene túlesni rajta, kigyűjtve azon csomagokat, melyek
> a /usr/share/locale alá szállítanak valamit, ezeket kellene csupán
> ellátni ub szinten egy új lehasítással, majd sorrendfüggetlenül
> újrafordítani valamennyit. Szépen szkriptezhető az egész végrehajtása,
> alig igényelne manuális korrekciót.

Igen, és egyszer akarjon feltenni valaki pl. német nyelvet, és már fenn is
van neki az összes.

Ennél még a localepurge is jobb megoldás. Automatikus, és beállítható,
hogy milyen nyelveket hagyjon meg.

--
Üdvözlettel,

Páder Rezső