[UBK users] Telepítési hiba még mindig.

Annonymous rdszemet at freemail.hu
2024. Jan. 14., V, 18:52:32 CET

Csináltam egy új telepítést, nem sikerült reprodukálni a hibát. Így csináltam:Hálózatot kikapcsoltam (hogy ne próbáljon állandóan sikertelenül csatlakozni)Telepítés egyszerűenIdőzóna: Berlinminden más alapbeállítás:-nem kér jelszót bejelentkezéskor-azonos jelszó a root-nak./var/log/Calamares.log fáljt vagy hasonlót nem találtam.-------- Eredeti levél --------Feladó: Gábor Németh <negalap at gmail.com>Dátum: 2024 január 14 15:14:03Tárgy: [UBK users] Telepítési hiba még mindig.Címzett: UHU-Linux felhasználói levelezőlista <users at lists.ubk.hu>Sziasztok!Ismét próbálkozom/próbálkoztam. Vettem egy új 64 GB-os pendrájvot, hogy arra tegyem fel az UBK5-öt vagy a 4-et, hátha sikerül. Nos, nem sikerült és hiba a folyamat közben sehol se volt, csak a vége felé dobja ki, hogy valami időzóna problémába ütközik. Lásd a mellékelt képen.Lehet, az a baja hogy én Németországban vagyok? Bár ugyanaz az időzóna, mintha Magyarországon lennék, de akár Budapestet, akár Berlint választom is, az eredmény akkor is ez.Valakinek sikerült már feltelepíteni a legutóbbi iso-k valamelyikét?-- Németh Gábor