[UBK users] frissítés

Kiss Attila attuska1952 at gmail.com
2024. Jan. 12., P, 14:55:20 CET

2024. 01. 12. 12:05 keltezéssel, Annonymous írta:
> A lenti módszerrel, először a kernel újratelepítésénél nem talált a
> grub-hoz adatokat, live rendszerből csinálva. De telepített másik
> rendszerből chrootolva sikerült megcsinálni. De utána használat közben
> a grafikus felület rendszeresen újraindult ill. lefagyott majd
> újraindult. Logokat most nem tudok előkeríteni, mert most fontosabb
> lenne, hogy legyen legalább egy működő rendszerem. Mikor nézegettem
> nouveau, dbus, javascript -es bejegyzések voltak a fagyások körül, de
> nyilván lehet nem szereti a kernel, vagy mesa a videókártyámat, a zárt
> [...]

Nekem sem sikerült az egyik telepítményem befrissítése először, mert
bepánikolt a kernel, a másik telepítményemen meg sem próbáltam, az úgy
van most is a régi kernellel, ahogyan volt.

A frissítetten hiába volt normális az initramfs és a szimlink a lib
helyett, ami a /usr/lib-re mutatott. Kénytelen voltam újra formáztatva a
gyökeret egy régebbi isóról újrapakoltatni bugyuta módban, a /home
partícióimat meghagyva és nem formáztatva. Ezután már ment a kernel
frissítés és a szimlink létrehozása és az initramfs létrehozása az
újraindult rendszeren. Lehet, hogy az újabb isóról már nem lenne vele
gond. Most persze minden csomagot, a mik beállításai a /home partíción
vannak még a régmúltból újra kellett raknom, de szinte minden megy
rendesen újra. A /lib csupán egy szimlink már.

A gyökérben eszközölt változtatásaimat sajnos újra kell csinálnom...