[UBK users] Fwd: UBK frissítések [ UHU-Linux UBK4 main ]

Gábor Németh negalap at gmail.com
2024. Jan. 12., P, 12:41:02 CET

Bármennyit is kínlódok, nem sikeredik egy indítható rendszert telepítenem.
Se UBK4-et, se UBK5-öt. :(
A letöltött iso-k md5 ellenőrzése nem jelez hibát. (20240108 és 20240109)
Pendrájvra írás után mindegyik el is indul és rendben van.

Ám amikor telepítem (teljes, hálózattal), valami hiba mindig akad. Vagy nem
tudja a bootloadert installálni, vagy "A választott időzóna útvonal nem
hozzáférhető."
Próbáltam az egyszerű telepítést, ott is ez a vége. :( Két különböző gépen
( HP650 laptop 8 GB RAM-mal 24 GB-os vincsivel, és egy asztali gépen 16 GB
RAM-mal, 1 TB vincsivel) és az eredmény mindig kudarc.
Majd 20 év alatt telepítettem már pár alkalommal, de most már kezd elmenni
a kedvem az egésztől.

Ha én rontok el valamit, vajon mi lehet az?
Ha nem én, akkor mi?

Segítségeteket előre is köszönöm.