[UBK users] frissítés

Páder Rezső rezso at rezso.net
2024. Jan. 9., K, 16:24:05 CET

A frissítés közben mehet félre valami, ugyanis egy most generált
iso-val (amiben ugye a mostani kernel van), tökéletesen indul a
rendszer.

Próbáld meg így:
- egy live rendszerről, vagy akár egy másik telepítésről chrootolj be a
  döglött rendszerbe
- telepítsd újra az új kernel, linux-firmware - és ha van - nvidia,
  virtualbox csomagokat
- töröld le a /lib könyvtárat és csinálj egy szimlinket az /usr/lib-re:
  ln -sf usr/lib /lib (itt az /usr/lib elején nincs /, erre figyelj)
- futtasd le az mkinitrd-installedkernel parancsot - akár kétszer is.
Ezek után jónak kell lennie.

Mindenesetre felteszem a legújabb iso-t.

--
R.