[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK5 main ]

rezso at ubk.hu rezso at ubk.hu
2023. Okt. 12., Cs, 20:35:12 CEST

cups-dev 2.3.6-2.25 (amd64)
Common Unix Printing System, nyomtató szerverprogram - fejlesztői fájlok

cups 2.3.6-2.25 (amd64)
Common Unix Printing System, nyomtató szerverprogram

ghostpcl 10.02.0-1.6 (amd64)
PCL-5 és PCL-XL értelmező és megjelenítő

ghostscript-dev 10.02.0-1.6 (amd64)
Ghostscript - fejlesztői fájlok

ghostscript 10.02.0-1.6 (amd64)
Ghostscript

ijs-dev 10.02.0-1.6 (amd64)
Meghajtó tintasugaras nyomtatókhoz - fejlesztői fájlok

ijs 10.02.0-1.6 (amd64)
Meghajtó tintasugaras nyomtatókhoz

libkpathsea-dev 20230313-1.8 (amd64)
Elérési út kereső függvénytár a TeX rendszerhez - fejlesztői fájlok

libkpathsea 20230313-1.8 (amd64)
Elérési út kereső függvénytár a TeX rendszerhez

libpaper-dev 2.1.1-1.1 (amd64)
Libpaper függvénytár - fejlesztői fájlok

libpaper 2.1.1-1.1 (amd64)
Libpaper függvénytár

libsynctex-dev 20230313-1.8 (amd64)
SyncTeX értelmező függvénytár - fejlesztői fájlok

libsynctex 20230313-1.8 (amd64)
SyncTeX értelmező függvénytár

texlive-dev 20230313-1.8 (amd64)
TeX szövegformázó rendszer - fejlesztői fájlok

texlive 20230313-1.8 (amd64)
TeX szövegformázó rendszer, a LaTeX makrócsomagot is magába foglalja