[UBK users] Egérgomb pergésmentesítés (MATE)

Annonymous rdszemet at freemail.hu
2023. Nov. 17., P, 09:56:05 CET

Az /etc/X11/xorg.conf.d/ -ben létrehoztam egy fájlt a következő tartalommal:"Section "InputClass"    Identifier "Egerem"    MatchIsPointer "on"    Option "ButtonMapping" "1 2 3 4 5 6 7 8 0"    Option "EmulateThirdButton" "on"    Option "EmulateThirdButtonTimeout" "200"EndSection"Egyenlőre úgy tűnik működik.(Az évek alatt azt tapasztaltam, hogy a középső egérgomb megnyomásakor, ha a görgetési is megszakítást küld, akkor újra lekattintja a középső gombot. Több vezetékes egérrel is próbáltam.)-------- Eredeti levél --------Feladó: ! Annonymous <rdszemet at freemail.hu>Dátum: 2018 december 27 00:47:05Tárgy: Egérgomb pergésmentesítés (MATE)Címzett: users at lists.ubk.hu <users at lists.ubk.hu>Sziasztok!  Lehet valahol beállítani, egy minimum ismétlési sebességet egérgombra, mivel kiszűrné az egérgomb pergését. A régi egerem kezdte csinálni egy jó ideje, gondoltam csak elhasználódott, de az új egér is csinálja... így gondoltam lehetne valahol szoftveresen is állítani...