[UBK users] UBK5 kiírása pen dr.-ra Windowsból nem sikerül

Kiss Attila attuska1952 at gmail.com
2023. Május. 30., K, 08:49:43 CEST

Linux alól a bombabiztos mód a terminál paracssoros dd, mely bármely
linux alatt működik teljes root jogokkal. UBUNTU verziók és alfajaik
alatt is (ilyen a LUBUNTU is, amely egy LXDE grafikus felületű UBUNTU
(DEBIAN))! Nem grafikus a dd!

Részletesen ezt kell beírni a terminálba teljes root jogokkal
rendelkezvén LUBUNTU alatt valószínűleg a sudo (és a jelszó) kell majd a
terminálban (grafikus, vagy bármilyen) a dd parancs elé:

dd if=írandólemezképazelérésiútvonallalegyütt of=/dev/céleszköz

Erre látszólag nem történik semmi, de a dd kegyetlen és szótlan módon a
céleszközre mindent felír és felülír, amit a forrásmegadáskor adtál.
Türelem kell, míg végigér, ha hiba van akkor visszaüzen a terminálba,
létrehoz mindent a céleszközön, amit a forrás tartalmaz. Ha rosszul
adtad meg a célt, akkor ne csodálkozz, ha azon minden rajta lévő elvész,
mert azon csak a forrásban megadott adatok és cuccok lesznek!

Attila