[UBK users] (nincs tárgy)

Páder Rezső rezso at rezso.net
2023. Május. 26., P, 22:42:29 CEST

Fri, 26 May 2023 16:41:01 +0200 -n
László H. <hegedus.laszlo.2 at gmail.com> írta:

>Kipróbáltam az UBK5-ös rendszert live módban, és hihetetlenül szép
>grafikája van, valamint nagyon könnyedén el tud működni 4 GB-os
>memóriával is.
>De fel fogom majd telepíteni egy 320 GB-os merevlemezre, frissíteni,
>amit majd "vészhelyzetre" fogok félre tenni ha az UBK3 alatt tönkre
>menne a merevlemez.

Pár dolgot nem árt tudnod az ubk5-ről.
Nálam már 2 gépen is az az éles rendszer, de ezzel együtt még igencsak
aktívan frissítem, módosítom.
Eddig kb. 270 csomagot dobtam ki az ubk4-hez képest, és szerintem lesz
még pár.
Leginkább a nagy, több száz megás játékok és a csak azoknak szükséges
függőségek repültek. Bár ez csomagszám alapján csak 10%, a teljes repó
mérete a felére csökkent. Amellett, hogy igencsak komoly méretük van,
jó néhány régi, vagy kész binárisból készült, azaz eleve problémásak
lehetnek. Én pedig nem is tudok velük mit kezdeni, tehát kb. vannak,
de ki tudja működnek-e, és kellenek-e valakinek állapotúak.
Attila nvidia-s nyűglődései miatt az nvidia-340 és nvidia-390 is ki
lett dobva - nagyon úgy tűnik, hogy ezek túl problémásak már.
Szóval könnyen előfordulhat, hogy nem találsz majd meg olyan
csomagokat, amik az ubk4-ben megvannak.

Egyelőre az a terv, hogy egy ideig nem lesz új ubk kiadás, ez lesz majd
folyamatosan frissítve, szükség szerint újraforgatva, és kb fél évente
lesz egy új iso.

--
R.