[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK5 main ]

rezso at ubk.hu rezso at ubk.hu
2023. Május. 21., V, 19:02:49 CEST

adduser 3.133-1.1 (amd64)
Felhasználók hozzáadása és törlése a rendszerben

ccache 4.8.1-1.1 (amd64)
C/C++ fordítás eredményét megjegyzi és később gyorsítótárból szedi elő

clang-libs 16.0.4-1.1 (amd64)
clang fordító keretrendszer futásidejű könyvtárak

cmake 3.26.4-1.1 (amd64)
Keresztplatformos make

conky 1.19.2-1.1 (amd64)
Rendszer monitor

cpio 2.14-1.1 (amd64)
Archiváló program

dos2unix 7.5.0-1.1 (amd64)
DOS, Unix és Mac típusú szövegfájlok sorvégjelének átalakítását végző segédprogram.

electrum 4.4.3-1.1 (amd64)
Bitcoin kliens

exfat-utils 1.2.1-1.1 (amd64)
exFAT segédprogramok

homebank 5.6.4-1.1 (amd64)
Egyszerűen kezelhető, személyi könyvelő program

icewm-theme-silverxp 3.3.5-1.1 (amd64)
icewm téma

icewm-theme-win95 3.3.5-1.1 (amd64)
icewm téma

icewm-theme-windows7ice1 3.3.5-1.1 (amd64)
icewm téma

icewm-theme-winxp-new 3.3.5-1.1 (amd64)
icewm téma

icewm-theme-winxp 3.3.5-1.1 (amd64)
icewm téma

icewm 3.3.5-1.1 (amd64)
Népszerű ablakkezelő
 Minden  beállítás a ~/.icewm mappában tárolódik.
 Az automatikusan indítandó programokhoz az /usr/share/icewm/starup fájlt át kell helyezni (vagy másolni) a ~/.icewm mappába és ott igény szerint módosítani.

libclc-dev 16.0.4-1.1 (amd64)
OpenCL C függvénykönyvtár - fejlesztői fájlok

libclc 16.0.4-1.1 (amd64)
OpenCL C függvénykönyvtár

linux-firmware 20230515-1.1 (amd64)
Firmware különböző eszközökhöz

llvm-libs 16.0.4-1.1 (amd64)
LLVM fordító keretrendszer futásidejű könyvtárak

llvm 16.0.4-1.1 (amd64)
LLVM fordító keretrendszer

man-db 2.11.2-1.5 (amd64)
Kézikönyv-lap olvasó

opera 99.0.4788.13-1.1 (amd64)
Népszerű és gyors böngésző Chromium/WebKit alapokon

os-prober 1.81-1.9 (amd64)
OS-ek keresése meghajtókon

osinfo-db 20230518-1.1 (amd64)
Operációs rendszer adatbázis

ostree-dev 2023.3-1.1 (amd64)
Operating system and container binary deployment and upgrades - fejlesztői fájlok

ostree 2023.3-1.1 (amd64)
Operating system and container binary deployment and upgrades

pipewire-dev 0.3.71-1.1 (amd64)
Multimédiás adatfolyam kezelői függvénytár - fejlesztői fájlok

pipewire 0.3.71-1.1 (amd64)
Multimédiás adatfolyam kezelői függvénytár

poedit 3.3.1-1.1 (amd64)
Nyelvi fájlok szerkesztését elősegítő program

rmt 2.14-1.1 (amd64)
Archiváló program