[UBK users] Új isóról telepítés után(2023030)

Imre Rigo imrerigo at gmail.com
2023. Már. 31., P, 21:59:19 CEST

Szia létrejön a grub és az initramfs.images is,csak az efiben nincs EFi
könyvtár..így megkerülve a problémát,bemásoltam a régebbi telepítésből.Az
új telepítésem grub.cfg-el--> kiegészítettem a régebbit, utána
 #~ mkinitrd-installedkernel
Megtalált UHU-Linux UBK4 (PAFF) (UBK4) ezen: /dev/sda6
/usr/sbin/grub-probe: hiba: ismeretlen fájlrendszer.
Adding boot menu entry for UEFI Firmware Settings ...
kész
Ezt dobta .. de indul az új telepítésem is.
Köszönöm
Üdv:Imi

Grand dieu du zoo et de la faible clôture. mais j'ai escaladé!