[UBK users] Gimp frissítés

Németh Gábor negalap at gmail.com
2023. Már. 11., Szo, 06:53:24 CET

Sziasztok!

A napokban frissítettem Gimpet. Bár ne tetem vona! Ugyanis ez egy
fejlesztői verzió és még bőven vannak benne javítanivalók.

A legnagyobb problémém vele, amibe eddig beleszaladtam és ettől
használatatlan számomra, hogy a felugró panelek nem átméretezhetőek és
az alsó részükön lévő gombok sajnos kilógnak a kéepnyőből, így nem
lehetséges rájuk kattintani, ezáltal pedig el se lehet őket tüntetni és
nem lehet tovább dolgozni. :(

Remélem, mihamarabb javítják a hibát és tényleg jöhet egy jól működőd
frissítés!