[UBK users] LibreOffice calc lassú

Páder Rezső rezso at rezso.net
2023. Jan. 21., Szo, 02:13:31 CET

>Köszönöm!MATE-t
>használom. Próbálgattam a LibreOffice beállításokban lévő grafikus
>teszten, ha simán a vcl plugin kiválasztása nélkül vagy valamelyik gtk
>plugint kiválasztva indítom, azt írja a teszt, hogy "svp"-t használja.
>Ez nem lehet gond? (Ha "gen" "qt5"-t használom akkor azokat írja.)Csak
>azért kérdezem, mert valami régi(2018 január) fórumon, mikor hasonló
>problémát tárgyaltak valamely másik bisztrón, nekik a glib2 régi
>verzió kényszerítése ill. később a javított glib2 frissítése oldotta
> [...]

Itt a libreoffice desktop felismerésével van gond.
3 lépésben végzi:
- OOO_FORCE_DESKTOP vizsgálata
- XDG_CURRENT_DESKTOP vizsgálata
- DESKTOP_SESSION vizsgálata

Az XDG_CURRENT_DESKTOP esetén csak az lxqt, gnome és unity van
opcióként, plasma, xfce, mate nincs. Így az svp-t használja.
A DESKTOP_SESSION pedig mate esetén /usr/share/xsessions/mate, így az
sem ad eredményt.

Megpróbálom megpatkolni, de nem ígérhetek semmit :)

--
R.