[UBK users] UBK4 telepítés. Hogyan?

Gábor Németh negalap at gmail.com
2023. Feb. 16., Cs, 19:15:29 CET

On Thu, Feb 16, 2023 at 6:34 PM Ákos Miklós <me at miklosakos.hu> wrote:

> Ugyanaz, mint a display managernel es desktop kornyezetnel: alapbol
> nincsenek bepipalva, de ezt pl. egy synapticcal konnyen lehet orvosolni.

Még szerencse, hogy legalább a Synaptik feltelepült. Ez igaz, ám eddig úgy
volt szokás (el voltunk kényeztetve), hogy egy alapvetően, laikusok által
is használható, komplett rendszer települ fel. Úgy gondolom, ha ezek eleve
be lennének jelölve, most már kijöhetne egy hibamentes jó iso.

--
Németh Gábor
Európa