[UBK users] UBK4 telepítés. Hogyan?

Gábor Németh negalap at gmail.com
2023. Feb. 16., Cs, 18:30:15 CET

Hurrá! Sikerült.
md5sum - OK.
Memória ellenőrzés - Ok.
SDD HD - OK. Minden telepítéskor újraformattálva.
Telepítéskor kijelöltem neki az összes kisméretű ablakkezelőt és grafikus
felületet.
És végül rendben elindult, és megjelent at lxdm beléptetőle.

Viszont böngésző egy se telült fel és a Libre office se, meg még egy csomó
dolog se, amik eddig automatikusan jöttek.