[UBK users] UBK4 telepítés python hiba

Kiss Attila attuska1952 at gmail.com
2023. Feb. 15., Sze, 13:05:18 CET

2023. 02. 15. 12:02 keltezéssel, Gábor Németh írta:
> Sziasztok!
>
> Tettem a HP650-be még 4 GB RAM-ot, így már 8 GB van benne, ám a
> telepítés úgy 25%-nál ismét valami python hiba miatt megállt.
> Lásd a képernyőfotót.
>
> Mit tudok még tenni, hogy végre használhassam?
>
> --
> Németh Gábor

Szerintem semmi mást mint csodára várni.

A képrnyőfokról ezt tudtam kibogarászni eddig:

1. A calamares rendszertelepítőjébe annak karbantartói részéről eddig
nem kijavított python hiba van, amely nálad jelentkezett. A calamares
egy vegyes python és C nyelven írt rendszertelepítő, melynek mi az UHU
karbantarók a forrását már eddig is hülyére foltoztunk, hogy itt is
használható legyen. A hiba valahol másutt lehet és nem a foltozott
cuccokban. A régi calamares, mely már elérhetetlen, az jól működött, de
ez már egy annál újabb verziójú. A régiben is benne van, én ezt már
kijavítani nem tudom.

  2. Az látszik, hogy nálad az újabb isó is elindul, ( Nekem nem,
Rezsőnek megy, de ő sem telepített még róla, szerintem nem is fog.) A
kész telepítmények mindenkinél rendben vannak, de új telepítés mostan
még nem lehetséges a te gépeden.

Lehetőségeid:

1. Váltasz valami más opárációs rendszerre, mely remélhetőleg jó lesz a
te hardvereiden is.

2. Vársz türelmesen míg valahogy rendbe lesznek téve a felbukkanó
gondjaid valaki által.

3. Lecseréled a masinádat egy olyanra, amin jó. Én nem tudom melyik
lehet az a kereskedelemben mos is kapható.

4. Csodára vársz, ami bármikor jöhet, de amik mindig vannak és lesznek.

Attila

Azt látom, hogy