[UBK users] UBK2 32 bit frissítési probléma futó rendszeren

B. Dombi Attila marianconstr at gmail.hu
2023. Feb. 13., H, 13:03:55 CET

Ízlések és pofonok.

Aki hódol a "cancel (sub)culture", sem a
"fenntartható növekedés" bálványainak, lelke rajta, ám tegye. Jómagam
nem teszem, sőt, éppen ellenkezőleg.

Az UHU eredetileg azon erényt is
bírta, hogy régi gépek is elballagtak vele. Kezdetben örvendtem, hogy
van új verzió, és annak is, hogy az UHU "a mienk". Viszont ha régi gépek
üzemeltetőit így lesajnálják, sebaj, van éppen elegendő
Linux-alternatíva, csak kár ezért a hozzáállásért...

Üdv,

Dombi
Attila

Sun, 12 Feb 2023 22:26:47 +0100 időpontban Páder Rezső