[UBK users] Iso a pendrive-ra

Kiss Attils attuska1952 at gmail.com
2023. Feb. 10., P, 13:29:04 CET

2023. 02. 10. 9:23 keltezéssel, Kiss Attila írta:
> Továbbá a legújabb UBK4 iso 20220228 legacy bootja nem jó!

Bocsi elírtam az évet, a 20230228-ast nem tudom bebootolni, mert elekad
az initramdisk kibontása közben.

A másikat, a nálam is jót, a  20220809 -est, Peritus generálta szintén
uefis masinán és nálam minden gépemen bebootol rendben.

Most próbálok egy olyan isót generálni, mely reményeim szerint nálam is
jó lesz pendrájvra kiírva dd-vel. Ha végre sikerül, akkor az lesz a
legacy masináknak. Ha nem, akkor marad a legacy gépeseknek a 20220809-es.

Ezt a levelet is a most aktuális állapotú UBK4 rendszerről írom, isó
készítés közben.