[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK5 main ]

rezso at ubk.hu rezso at ubk.hu
2023. Dec. 26., K, 00:05:18 CET

clamtk 6.17-1.1 (amd64)
GTK alapú grafikus felület a ClamAV víruskeresőhöz

clawsker 1.3.8-1.1 (amd64)
Claws Mail Tweaker

fet 6.14.2-1.1 (amd64)
Órarend készítő program

filezilla 3.66.4-1.1 (amd64)
Modern grafikus FTP kliens

freerdp 3.1.0-1.1 (amd64)
Kliens program távoli Windows eléréséhez

handbrake 1.7.2-1.1 (amd64)
Videó átkódoló program

liferea 1.15.5-1.1 (amd64)
Több szabványt támogató hírolvasó program

ostree-dev 2023.8-1.1 (amd64)
Operating system and container binary deployment and upgrades - fejlesztői fájlok

ostree 2023.8-1.1 (amd64)
Operating system and container binary deployment and upgrades

stellarium 23.4-1.1 (amd64)
Égboltnézegető

texstudio 4.7.2-1.1 (amd64)
LaTeX editor

vice-doc 3.8-1.2 (amd64)
VICE dokumentáció

vice 3.8-1.2 (amd64)
Commodore Emulátor (C128, C64, C4, VIC20 stb.)
 Talán vannak, akik még emlékeznek a régi Commodore gépekre.
 Nos, nekik örömet okozhat ez a kis emulátor program.
 .
 Támogatott gépek: C64, C128, plus4, CBM2, PET, VIC.

wlroots-dev 0.17.1-1.1 (amd64)
Moduláris wayland függvénytár a sway csomag készítéséhez - fejlesztői fájlok

wlroots 0.17.1-1.1 (amd64)
Moduláris wayland függvénytár a sway csomag készítéséhez

worker 5.0.0-1.1 (amd64)
Worker fájlkezelő