[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK5 main ]

Páder Rezső rezso at rezso.net
2023. Aug. 31., Cs, 09:26:40 CEST

>Én követtem el az UBK4 mate cuccok frissítését, nem észleltem semmi
>gondot mikor kipróbáltam mind, de kösz a hibajelzést!
>
>Mit tegyünk? Törjük a fejünket, hátha valami beugrik! Biztos megint
>valami kis légypiszok lehet az oka. Remélem, csak nálad.

Ez okozza a gondot:
https://github.com/mate-desktop/mate-panel/commit/277418cea7b011520df9759301d416cd51709564

Kell neki a dconf-editor is, akinél fent van már, annál működik jól az
új mate-panel, akinél nincs fent, annál megőrül a
ca.desrt.dconf-editor.Settings hiánya miatt.

UBK5 alatt én betettem függőségként a dconf-editort-t.

--
R.