[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK5 main ]

Annonymous rdszemet at freemail.hu
2023. Aug. 31., Cs, 08:04:08 CEST

Bocsánat rossz helyre írtam, UBK4-ről van szó.(Amúgy dpkg-val visszatettem a régi mate-panel-t az most jónak tűnik.)-------- Eredeti levél --------Feladó: Annonymous <rdszemet at freemail.hu>Dátum: 2023 augusztus 31 07:28:56Tárgy: Re: [UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK5 main ]Címzett: users at lists.ubk.hu <users at lists.ubk.hu>Üdv.!Legutolsó frissítés után, nálam úgy tűnik nem működik a mate-panel.Az asztalon az ikonok le-föl ugrálnak, mintha a panel megjelenne és azonnal el is tünne; időnként mintha egy tized másodpercre felugrana valami ablak. Az asztal fölött a kurzor is villog a "homokóra" és a "nyíl" közt.$top -ot futtatva látszik, hogy a mate-panel folyamatosan új PID-et kap.Sajnos nem jutottam többre.