[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK4 main ]

rezso at ubk.hu rezso at ubk.hu
2023. Ápr. 1., Szo, 03:04:01 CEST

bison 3.8.2-2.12 (amd64)
Szövegértelmező

calamares 3.2.61-1.23 (amd64)
UHU-Linux telepítő

flatpak-dev 1.15.1-1.5 (amd64)
Linux application sandboxing and distribution framework - fejlesztői fájlok

flatpak 1.15.1-1.5 (amd64)
Linux application sandboxing and distribution framework

flex-dev 2.6.4-4.12 (amd64)
Gyors szöveganalizáló program - fejlesztői készlet

flex 2.6.4-4.12 (amd64)
Gyors szöveganalizáló program

gettext-tools 0.21.1-1.8 (amd64)
Többnyelvűséget segítő program - eszközök fejlesztőknek és fordítóknak

gettext 0.21.1-1.8 (amd64)
Többnyelvűséget segítő program - függvénytárak és bináris állományok

grub 2.06-4.2 (amd64)
Rendszerbetöltő

gtranslator 42.0-6.11 (amd64)
Alkalmazások és függvénytárak fordítását segítő program

ostree-dev 2022.7-1.5 (amd64)
Operating system and container binary deployment and upgrades - fejlesztői fájlok

ostree 2022.7-1.5 (amd64)
Operating system and container binary deployment and upgrades

translate-toolkit 3.8.4-1.2 (amd64)
Különböző nyelvi fájlok kezelését, ellenőrzését, konverzióját segítő scriptgyűjtemény.